NEWSLETTER  

O systemie

Zalety i funkcje

Jak to działa

Zakup abonamentu

Aktualności

14
cze
14
cze
archiwum archiwum

Zakup abonamentu

Ze względu na zastosowane rozwiązania, użytkowanie systemu netlink24 nie wymaga instalacji ani zakupu drogiego oprogramowania. Ponoszą Państwo tylko niewielkie koszta, wynajmując usługę na zasadzie abonamentu, by uzyskać pełny dostęp do systemu. Polecamy sprawdzić ceny - mikroprzedsiębiorcy płacą mikroabonament!

Poniżej znajduje się podglądowy cennik poszczególnych wersji abonamentu na dany okres czasu oraz dodatków. Pod cennikiem znajdą Państwo takze instrukcję, w jaki sposób zakupić abonament i uzyskać dostęp do systemu - za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Abonament dostępnych jest w trzech, coraz bardziej rozbudowanych wariantach.

cennik - abonamenty

Cennik netto - do podanych kwot należy doliczyć 23% VAT

Mogą Państwo także w miarę potrzeb wybrać także dodatki do systemu:

cennik - dodatki

Cennik netto - do podanych kwot należy doliczyć 23% VAT

JAK ZAKUPIĆ ABONAMENT?

Krok 1 - należy najpierw zarejestrować się, klikając TUTAJ lub w przycisk ZAREJESTRUJ, znajdujący się na górze strony. Podane przez Państwa dane posłużą do wystawienia faktury, a jednocześnie zostaną wprowadzone do systemu jako dane Państwa firmy. Po zalogowaniu się, nie będą musieli Państwo jeszcze raz wypełniać poszczególnych rubryk, aczkolwiek zalecamy uzupełnienie różnych informacji o własnej firmie (jak np. możliwość wgrania Państwa logo).

Krok 2 - należy wybrać rodzaj abonamentu oraz okres czasu, na jaki chcą Państwo go wykupić. Wystarczy w tabeli zaznaczyć interesujący Państwa wariant.

Krok 3 - to możliwość zakupu dodatków (np. większy pakiet SMS) do wybranego abonamentu.

Krok 4 - PODSUMOWANIE - tu mogą Państwo zweryfikować poprawność podanych przez Państwa danych oraz zakupu. Następnie mogą Państwo zdecydować się na jedną z dwóch form płatności: dokonując zapłaty online poprzez renomowany i bezpieczny system PayU (wykorzystywany m.in. na Allegro.pl), bądź klasycznym przelewem na konto.

Po uregulowaniu płatności, otrzymają Państwo drogą e-mailową (na adres podany przy rejestracji) wszelkie potrzebne dane, które pozwolą zalogować się w dowolnym momencie do systemu.

 

Polecamy zwłaszcza wybór abonamentu, w ramach którego otrzymają Państwo e-pieczęć prewencyjną, tudzież dokupienie jej jako dodatku do abonamentu „mikro”, gdyż przynosi ona bardzo dobre rezultaty przy zaskakująco niskich kosztach. Po nawiązaniu z nami współpracy, zalecamy oznaczanie e-pieczęcią wysyłanych dokumentów dotyczących należności. E-pieczęć prewencyjna minimalizuje ryzyko przeterminowania należności, a jej obecność na fakturach informuje kontrahenta, że Państwa należności są chronione przez specjalistów. Sama świadomość faktu, że współpracują Państwo z firmą profesjonalnie zajmującą się zarządzaniem należnościami, wpływa na poprawę terminowości regulowania zobowiązań przez kontrahentów.

e-pieczec prewencyjnaE-pieczęć prewencyjna